Калинівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

П`ятниця, 19.04.2024, 17:35

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Звіт директора | Реєстрація | Вхід

Звіт

директора Калинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів про результати діяльності за 2015 - 2016 н. р.

Добрий день, шановна громадо! Згідно наказу Міністерства освіти і нау­ки України від 23.03.05, проводиться щорічний звіт директорів про їх діяль­ність перед школою, батьками, громадськістю. Мета - подальше утвердження відкритої демократичної державно - су­спільної системи управління освітою, підтримка етики управлінської діяльно­сті в учбових закладах, яка базується на принципах взаємоповаги.

Нашу зустріч, шановні вчителі, учні та батьки, хочу розпочати з вітання з приводу закінчення навчального року.

Для кожного педагога учбовий рік складається з нескінченних годин підго­товки до уроків, творчих пошуків з метою оновлення змісту навчання, хвилю­вання і турбот про дітей.

Для учнів - це оволодіння системою знань, умінь, практичних навичок, - це життя в дружному колективі - це фізичне, моральне, духовне зростання.

2015 - 2016 навчальний рік був дуже складний, як для педагогічного, так і для учнівського колективів. Але не зважаючи на труднощі і деякі негаразди, рік був насичений цікавими подіями, зустрічами, оригінальними заходами, творчими уроками, годинами спілкування, - це рік життєдіяльності і життєтворчості.

Директором школи я працюю 1-й рік. У своїй діяльності, як керівник загальноосвітнього навчального закладу, керуюся Конституцією України, Законами України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Положенням про загальноосвітній навчальний заклад” та іншими нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України, указами Президента України, рішенням та розпорядженням міської ради, правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки та протипожежного захисту, Статутом школи та Правилами внутрішнього розпорядку.

Згідно з посадовою інструкцією, я керую діяльністю учнівського, педагогічного колективів, обслуговуючим персоналом та здійснюю координацію роботи педагогічної ради, контроль виконання рішень вищезазначених колегіальних органів управління.

Своїм головним обов’язком я вважаю створення сприятливих умов для розвитку, навчання і виховання школярів. Звичайно, досягнення і проблеми нашої школи – це не лише моя заслуга чи мої недоліки, - це результат спільної діяльності педагогічного і батьківського колективів, які я, як директор, очолюю.

У 2015-2016 н. р. у школі було відкрито 10 класів, у яких навчалося 62 учні. Вчилися за п’ятиденним тижнем, навчання відбувалося українською мовою, у 1-4 класах було продовжено вивчення, згідно нового Держстандарту, англійську мову.

В 2015-2016 н. р. на території Калинівської сільської ради проживає 63 учні шкільного віку, з них у нашій школі навчається 62 учні. Всі вони були охопленні навчанням. Педагогічний колектив, учні, батьки разом дбають про позитивний імідж школи у районі. Проблема створення позитивного іміджу навчального закладу досить актуальна. Для цього ми:

- Створюємо позитивний образ школи - родини в районі.

- Пропагуємо досягнення школи через Інтернет, друкуючи інформацію про життя і досягнення школи, статті, постійно оновлюємо власний сайт, на якому розміщується корисна інформація, як для учнів, батьків так і для громадськості.

- Зміцнюємо і поповнюємо матеріально-технічну базу школи.

- Забезпечуємо комфортні умови для навчання, розвитку і відпочинку дітей і педагогічного колективу.

- Пропагуємо свої здобутки перед громадськістю.

- Вивчаємо запити учнів, батьків, потреби ринку праці. У першому класі вчиться 8 учнів. Наша школа має тісний зв'язок з д/с «Світлячок», який є базовим. Вчителі відвідують заняття у підготовчій групі, проводять підготовчі курси для майбутніх першокласників. Педагогічний колектив запрошував і діточок і їх батьків на екскурсію до школи.

- Наші вчителі початкової школи мають високий професіоналізм, учні початкової школи цього року показали високі результати на районних олімпіадах.

Робота, щодо підняття іміджу школи, йде саме через презентацію потенціалу навчального закладу. Показу всього, що робиться педагогічним колективом, учнями, батьківською громадою.

Школа у листопаді 2011 року створила свій сайт! Він зустрічає своїх відвідувачів словами: Шановні відвідувачі сайту! Тепер за допомогою нашого сайту Ви можете дізнатися інформацію про наш заклад, переглянути фотографії та відео про найцікавіші шкільні події, поспілкуватися один з одним.

На сайті ми розміщуємо інформацію про наших вчителів та учнів, інформацію про семінари, конкурси, які проходитимуть у нас і багато іншої корисної інформації.

У колекції фотоальбомів Ви можете знайти фотографії з наших заходів, свят, конкурсів. А за допомогою блоку новин ми висвітлюємо найважливіші та найцікавіші події шкільного життя!

Наш сайт був створений на базі Інтернет платформи UCOZ (http://kalinovka55553.ucoz.ua/), яка поширена по всій Україні і дозволяє безкоштовно створювати сайти для всіх установ освіти.

Калинівська ЗОШ І-ІІІ ступенів у 2016 році стала учасником VІ Конкурсу на кращий web-сайт навчального закладу (Відповідно до Положення про Всеукраїнський конкурс веб-сайтів позашкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 17 серпня 2012 р. № 922, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31 серпня 2012 p. за № 1473/21785, з метою поширення педагогічного досвіду з використанням можливостей Інтернету, підвищення ефективності освітнього процесу в навчальних закладах).

Сайт школи допомагає висвітлювати життя нашої шкільної родини. Та й постійне висвітлення у ЗМІ результатів наших учнів, участі вчителів у цікавих справах, проектах, конкурсах впливало на створення позитивного іміджу школи та реалізацію презентації потенціалу школи.

Головне покликання школи вчити дітей і велику роль у цьому відіграють вчителі.

«Кожна дитина - проект світу, вона несе в собі особливу місію» - у цих словах закладено суть педагогіки життєтворчості, яка спрямована в ХХІ століття, коли перед людством постає завдання - створити нову сутність, оскільки бути Людиною – означає стати нею. Місія вчителя полягає в тому, щоб допомогти дитині пізнати себе в процесі індивідуалізації навчання і виховання. Педагогічний пошук - це пошук інноваційних технологій, форм та методів навчання, які сприяли б особистому розвитку дитини.

Саме під час уроку відбувається формування ціннісних ставлень учнів, матеріал уроку підбирається з таким чином, щоб не лише дати учневі певні знання, а й спонукати дітей до їх практичного використання, як засобу самовдосконалення та саморозвитку. Важливе місце тут належить умілій організації пошукової, творчої діяльності школярів, використання під час уроків інтерактивних методів, які допомогли б розкрити творчий потенціал кожної дитини.

Творчий педагогічний колектив школи вважає за необхідне показувати важливість здобуття знань і активної життєвої позиції власним прикладом, тому учителі школи беруть участь в різноманітних конкурсах. Ці конкурси спонукають до самоосвіти, допомагають змінити на краще систему подачі матеріалу на уроці, покращити застосування ІКТ в навчальному процесі, підвищують мотивацію учнів до отримання знань, впливають на результативність навчально-виховного процесу.

Про плідну працю творчого педагогічного колективу і всієї шкільної родини свідчить участь та перемоги у професійних конкурсах:

Коли організатори Всеукраїнського конкурсу «Колосок» у грудні 2015 року оголосило Всеукраїнський конкурс «Вчитель року - 2016», основними завданнями якого є виявлення найбільш успішних вчителів загальноосвітніх закладів, поширення досвіду ефективного навчання та формування банку даних кращих педпрацівників країни, 6 вчителів без вагань вирішили брати участь у конкурсі.

Хабарова Н.М., стала лауреатом в конкурсі «Вчитель року - 2016» в двох номінаціях - «Учитель-практик» та «Учитель-новатор», а Булах Л.Л., Гундяк Л.І. стали лауреатами в конкурсі «Вчитель року - 2016» в одній номінацій - «Учитель-практик», Друзь Н.Я., Нирко М.С., Смиченко Л.Д. отримали сертифікати учасника конкурсу.

Вчителі школи володіють методикою проектних технологій та активно беруть участь у різнопланових конкурсах:

- вчитель української мови та літератури Мілєйко О.О.:

  • Мовно-літературний ім. Т. Шевченка – Дерега Д.- 2 місце;
  • Конкурс знавців мови ім. П. Яцика – Мільніченко М.-2місце;
  • Районна олімпіада з укр. мови — Б'ялік А.—1 місце;
  • Обласна олімпіада з укр. мови – Б'ялік А.—3 місце;
  • Захід до дня народження Л.Українки – залучення обдарованих дітей;
  • Шевченківський тиждень – залучення обдарованих дітей;
  • Конкурс читців поезій Т.Шевченка – Куделя М. (участь);
  • Поетичний конкурс «Об,єднаймося, брати мої…» - Б'ялік Аліна – 2 місце (презентувала збірку віршів);
  • Конкурс віршів віл-інфікованих — Мільніченко М.—2місце;
  • Всеукраїнський конкурс «Напиши листа собі – 45- річн.» - Коваленко Інна – (участь);
  • Районний конкурс «Урок-казки» - Коваленко І.- 1місце;
  • Всеукраїнський конкурс есе « Я-європеєць» - Мільніченко Максим – (робота в числі кращих);
  • Всеукраїнський конкурс «Лист, вірш до мами» (Б'ялік Аліна – лист  до мами Надії Савченко; Черних Яна – вірш про маму; Дерега Дарина – вірш до мами; Діордіца Каріна – вірш «Мама»)
  • Районний поетичний конкурс, присвячений поетам-краянам – Шафранська Ніна (презентувала вірш).

- вчитель історії Дорошенко О.М.

  • районний веб-квесті (Коваленко І. – 11 кл., Деменко  Д. -  7 кл.).
  • учні прийняли участь в предметних олімпіадах (історія – Коваленко І.- 11 кл., правознавство – Борович В. – 11 кл., правознавство – Федущак В. – 9 кл.
  • учні прийняли участь у всеукраїнському конкурсі « Лелека» (Устенко В. - 7 кл., Мільніченко М. – 8 кл.)

- вчитель зарубіжної літератури Кокуца Г.В.

  • обласний патріотично-креативний мовний проект відеоматеріалів «Миколаївщина у СловОписі». Мета: популяризація і подальше вивчення державної мови. (Коваленко І. – 11 кл., Б'ялік А. -  8 кл.).
  • Районний конкурс «Урок-казки» - Хомик А.- 2 місце;
  • Мовно-літературний ім. Т. Шевченка – Хомик А.- учасник.

- вчитель англійської мови Обрежа О.Ю.

  • обласна лінгвістична школа, секція «Англійської мови» (Федущак В. – 9 кл.)

- вчитель хімії та біології Позірун Л.Г.

  • Мільніченко Максим - ІІІ місце в районній олімпіаді з хімії.
  • Сім учнів школи брали участь  в міжнародному інтерактивному конкурсі «Колосок».

- вчитель математики Кононенко О.І.

  • Мільніченко Максим - учасник районної олімпіади з математики.

- вчитель географії Смиченко Л.Д.

  • Мільніченко Максим - ІІ місце в районній олімпіаді з географії.

- вчитель фізичної культури Друзь І.В.

  • ІІ місце   в  ХV районних Спортивних ігор  серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів 2015-2016 навчального року( в обласних змаганнях з тенісу 8 місце  )
  • І місце - шахи(Мороз В.  Мільніченко М, Б ялик  А), «Старти надій»(збірна 4-7 кл),
  • ІІ місце-футбол, легка атлетика (Шматко  К. І місце  - штовхання  ядра), «Козацький гарт»,  «Олімпійські надії» (Константінов О.  І місце - теніс , Тарасенко Д.  ІІ місце - теніс).

- вчитель початкових класів Нирко М.С.

  • Мільніченко Андрій (ІІ місце, українська мова),
  • Наливайко Богдана (ІІ місце, прирдознавство),
  • Магас Ольга (ІІІ місце, англійська мова)
  • математичних конкурс «Кенгуру» (6 учнів);
  • природничий конкурс «Колосок» (2 учні)

- вчитель інформатики Наливайко Я.В.

  • Учні прийняли участь в олімпіаді (Мільніченко Максим – 8 клас, Федущак Вікторія – 9клас, Коваленко Інна – 11 клас)
  • Учні 2, 3, та 9 класів прийняли участь у всеукраїнському конкурсі «Бобер»

 

Педагогічний колектив і учні беруть активну участь у розробці, організації та проведенні загальношкільних та районних заходів. Презентують свій досвід роботи на рівні району, проводять навчальні семінари. На базі школи проведено районний семінар для вчителів географії.

Життя іде, з’являються нові проблеми – як у вихованні дітей, так і в житті школи. Та це під силу колективу творчому і високоерудованому, який постійно віддає свій розум, тепло душі і серця, веде у світ знань.

Учні школи дбають про позитивний імідж закладу :

- здобули перемогу в обласному фестивалі «Українська паляниця» (ІІ місце);

- ІІ місце в районному КВК;

- І місце в районному конкурсі «Різдвяні канікули»;

- брали активну участь у районних благодійних акціях на підтримку воїнів АТО «Великодній кошик для солдата» та «Теплі речі для солдата»;

- взяли участь у ХІ Всеукраїнській благодійній акції "Серце до серця";

- на високу рівні проведено свято 40-я школи;

- взяли активну участь в акції «Подаруй школі троянду», приурочена до ювілею школи;

Фінансово-господарська діяльність

Будівля школи прийнята в експлуатацію 40 роки тому. Але, не зважаючи на великий вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтримкою школи у робочому стані.

Вчасно здійснювалася бухгалтерією оплата за спожиті школою енергоносії та тепло. В минулому році ми разом з батьківською громадою добре підготували школу до нового навчального року, у цьому нам допомогли: депутат Миколаївської обласної ради Кормишкін Ю.А., депутат Єланецької районної ради Чернетченко Н.В., Січевський В.М., Стірус В.В., Деменко Г.М., Дуднікова О.А., Собчук М.О., Чуксіков С.В., Мілєйко А.М., але основними меценатами школи все ж таки були Ви - наші батьки!

Разом нам вдалося багато зробити по підготовці школи до нового навчального року. Було капітально відремонтовано ганок  школи, спортивний майданчик. При підготовці школи до нового навчального року, силами технічного персоналу школи, робітника по обслуговуванню, було відремонтовано каб. №1.

Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими сучасними стендами, активно проводиться робота по озелененню коридорів. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте, своєчасно обрізуються дерева, кущі, проводиться скошування трави на газонах. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом року доглядаються учнями школи та двірником. Фарбується огорожа, біляться бордюри.

За рахунок коштів відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації замінено 8 вікон та придбано дві нові шкільні дошки, за кошти Калинівської сільської ради замінено двоє запасних дверей.

Коштів на утримання усіх закладів міста на цей фінансовий рік катастрофічно не вистачає навіть на захищені статті. Про видатки, у цьому році, на ремонти приміщень шкіл, ліквідацію аварійних ситуацій, закупівлю матеріалів та обладнання ніхто не говорить – їх просто немає. Та ще й підключилася фінансова криза – ціни на матеріали різко підскочили. Тому, повноцінна підготовка нашої школи до нового навчального року стає проблематичною через відсутність коштів. Зрозуміло, я як директор використаю для цього усі можливі резерви: спонсорські і позабюджетні кошти, але їх недостатньо для такого обсягу робіт школи. Залишається не вирішеним питання, щодо ремонту підлоги в рекреації «Казка», кабінетах фізики та англійської мови. У цьому навчальному році багато проблем: до сих пір не вирішено питання з дахом школи, каналізацією. На жаль, надіятися ні на кого!!! Ми повинні розраховувати тільки на свої сили. І разом з Вами, батьками, та усіма не байдужими, ми зможемо створити сприятливі та комфортні умови для навчання та виховання наших діточок у школі.

Стиль керівництва нашою школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Я, як директор школи, у роботі з працівниками дотримуюсь партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. У зв'язку з цим, я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від всіх вчителів.

Як посадова особа, я розглядаю звернення громадян, в основному це усні звернення батьків. Намагаюся всі питання розглянути об’єктивно і по можливості надати допомогу. Відвідую батьківські збори, засідання батьківських комітетів, свята, які проводяться в класах (вся ця робота висвітлюється на сторінках інтернет-видань району, міста, управління освіти та на шкільному сайті).

Я хочу висловити свою подяку батькам, педагогічному та технічному колективу, за тісну і злагоджену співпрацю. Я відчуваю велику відповідальність за результати своєї роботи.

Не дивлячись на те, що у нас є багато проблем, які необхідно вирішувати, хочу сказати, що ми не заблукаємо серед негараздів, тому що маємо в своєму колективі досвідчених професіоналів.

І педагоги, і учні, і батьки люблять свою школу. Цінують її традиції, звичаї. Але ми не повинні заплющувати очі на недоліки, потрібно бачити те хороше, що є і може бути в нашій школі. Ми повинні докласти всіх зусиль, щоб легко, радісно і творчо працювалося нам всім разом.

Є ще багато задумів, творчих знахідок, які потребують впровадження, планів – і все це буде направлено на допомогу маленькій, залежній від багатьох обставин людині, розвинути її потенційні можливості, реалізувати природні права на життя, працю і щастя.

Плекаємо надію, що разом ми зможемо досягти намічених завдань і хай щастить нам всім в цьому. Нехай рідна школа  стане справжньою школою радості.

Бажаю Вам усім хороших і щирих дітей, доброго літнього відпочинку, і всім здоров’я.

Дякую за увагу!

 

Меню сайту

Пошук

Вхід на сайт

Календар

«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0